Tuesday, September 20, 2005

stresssed

packing officially sucks.

ok

dalam bahasa melayu, mengemas beg untuk pergi ke UK amat men-suck-kan. ya, itulah. saya ada terlalu banyak barang barang, ( maaf jika kata ganda saya salah) dan muatan penuh saya 30kg sahaja. nanti kena saman di kaunter check-in. aiyoh, sungguh meng-stress-kan lah. macam nak pindah rumah. geram betul.

selain itu, saya akan merindui kamu semua....ada saat saat saya harap saya bersama kamu semua di IMU, dan bolehlah dengar lawak lameo setiap hari, dan lawak auntie yang sunguh terlalu amat pincang (lame). itulah memori yang sungguh manis....buat lawak. dan semalam makan malam di sana, wahhh....tak sanka kiat boleh membincang tentang berapa panjangnya organ lelaki, dan bagaimana nak muat dalam organ wanita yang hanya 4 inci. oooh....saya rasa 'waitress' yang berhampiran dengar perbincangan kita sehingga rasa agak jijik. hahaha. dan degar cerita si owen itu kini saya boleh 'mel-hitamkan' dia. muahahahahah. bagus juga. tapi tak sangkapun...dia sering membuat pendirian teguh tidak akan tidur tidur dengan sesiapa perempuan. itu lah, dikuasai alkohol. kempen tak nak!! hahaha.

selain itu, haiyoh, kita ni semua berbincang perkara yang biasanya orang gelar 'kotor' seperti membincangkan kelas 'reproduction' saya rasa geli hati dan nak ketawa terbahak bahak apabila mengingati ini semua.

oh pictionary tu pun sangat seronok lah. itulah, kumpulan merah jampu penelope menang!! juga dikenali sebagain dingo menang! ahhhh...bagus bagus. mungkin kita boleh bertanding dalam pictionary lain kali...

eh lain kali kena pergi kotak merah menyanyi lahhhh. saya nak dengar suara merdu semua orang ini! haha.

oklah, pakcik wh, terima kasih atas semua gambar tersebut. encik dbkl original, macam orang putih kata, good luck, dalam pertandingan cheerleading itu. yeah! nana pun sama. dan auntie sc, jaga diri baik baik yah. jangan pengsan apabila adik tanya soalan kimia. dan grace di neagard bawah negara tu, jaga diri pun.

okie. setakat ini sahajala. eh kamu semua datang kunjungi saya bila imu ada cuti lah. sangat seronok punya kita boleh pergi , macam orang putih kata (MPOK) road trip! ya! marilah!

ok, akan merindui kamu semua. moga moga Tuhan memberkati kamu semua.

No comments: